Proff Art Reklamebureau A/S - Nyheder http://www.proff-art.dk Nyheder da Umbraco v4 Super vinterferie på toppen<p>Nørreport Centrets første kampagne i 2014, Vinterferie på toppen blev skudt af med manér. 18 siders magasin, et nyt responsivt design på websitet og en dedikeret facebook side var alle med til give vinterferieugen et mærkbart besøgsboost i forhold til tidligere år. Kampagnens bærende profil var Mette Gravholt fra Team Tvis Holstebro.</p>fr, 21 feb 2014 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/super-vinterferie-paa-toppen.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/super-vinterferie-paa-toppen.aspxNye cover girls til NPC<p class="p1">I 2014 starter alle Nørreport Centrets kampagner med en af Team Tvis Holstebros liga-piger på forsiden. Det tog vi den fulde konsekvens af og skød alle billeder på én gang, så de træfsikre håndboldpiger også kunne pryde de 12 sider i en 2014-kalender.<br />Kalenderen blev produceret som et kunde-handout i forbindelse med årets første NPC-kampagne i vinterferien i uge 7. Og pist væk var de!<br />Flipoverkalenderen indeholder selvfølgelig markering af NPC-tiltag og -kampagner igennem hele 2014. </p> <p class="p3"><a href="http://issuu.com/proffart/docs/kalender_2014_lav" target="_blank">Se kalenderen her</a></p>ti, 18 feb 2014 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/nye-cover-girls-til-npc.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/nye-cover-girls-til-npc.aspxNye side af restauratøren<p class="p1">Hvad gi’r man en restauratør i receptionsgave; Vin?...Spiritus?...nej, vel – Og blomster var ligeledes udelukket. De kan jo ikke drikkes!<br />Ideen blev at forære Ertugrul Dogan – Under Klippen-restauratøren – en bog i forbindelse med hans 50 års fødselsdagsreception. Ikke bare sådan en almindelig bog. En bog med billeder og små tekstbidder, som kunne gengive hele dagen med gæsterne til receptionen og aftenselskabet. Og sådan blev det. <br />De hundredvis af billeder blev omsat til en storformat coffee table book pakket ind i Under Klippen designet. – Værs’go’, Dogan – Tillykke med fødselsdagen!</p> <p class="p1"><a href="http://issuu.com/proffart/docs/dogan_50_pages" target="_blank">Se bogen her</a></p>ma, 17 feb 2014 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/nye-side-af-restauratoeren.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/nye-side-af-restauratoeren.aspxPlus 4 mandater<p>Kommunalvalget gav et travlt efterår hos Proff Art. Venstre i Holstebro og Struer kommuner valgte Proff Art som bureau til deres kampagner. Og vi var med hele vejen. Med ombrydningen af de politiske programmer til udbytteorienteret tekst og indbydende billedmateriale. Med idégenerering, medievalg og kampagnetilrettelæggelse. Og med implementering og afvikling på både print og online. Til i alt 40 kandidater til kommunal- og regionsrådsvalg.<br />Kampagnen i Holstebro for Ulla Tørnæs resulterede i en fremgang fra 8 til 10 mandater. Et resultat der desværre ikke rakte til en erobring af borgmesterposten. I Struer Kommune var fremgangen identisk. Her rakte valget – og de 2 mandater – imidlertid til borgmesterposten for Venstres Mads Jakobsen. Desuden blev Arne Lægaard, Holstebro og Steen Jakobsen, Struer valgt til Regionsrådet.</p>ti, 10 dec 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/plus-4-mandater.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/plus-4-mandater.aspxHvem er inde i tallene?<p>Midt på året vandt Proff Art en bureaukonkurrence om markedsføringopgaverne hos Krøyer Pedersen Statsautoriserede Revisorer. På den baggrund blev der iværksat et 360° kommunikationstjek af virksomheden.<br />Det munder i løbet af kort tid ud i en brandbook for den regionale revisionsvirksomhed, som beskæftiger ca. 65 medarbejdere i Holstebro, Struer og Ulfborg. En brandbook som arbejder med et friskere og mere salgsorienteret udtryk for virksomheden. Med payoff'et "Det er os der er inde i tallene" får Krøyer Pedersen fremadrettet både eksponeret sit kompetencefelt og muligheden for et lille friskt tvist i forhold til illustrationssiden.<br />Arbejdet har bragt os rundt på alle medieflader, og vi vil i løbet af K1, 2014 implementere de sidste elementer i hele setup'et.</p>ti, 10 dec 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/hvem-er-inde-i-tallene.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/hvem-er-inde-i-tallene.aspxEt år mere i NørreportCentret<p>Kontrakten er i hus. Proff Art fortsætter markedsføringsarbejdet i Nørreport Centret, som de seneste tre år har oplevet fremgang på fremgang i både kendskabsniveau, kundetal og omsætning. Et bemærkelsesmæssigt resultat i et detailmarked, som generelt har været præget af resignation og øget søgning til online-handel.</p> <p>Proff Art løser den strategiske planlægning af markedsføringsindsatsen, såvel på print som online, lige som vi står for den praktiske gennemførelse af årets kampagner og events i samarbejde med Holstebro Handelsstandsforening. Kampagneplaner, annoncefordelinger og eventprogrammer er ude hos butikkerne. – Så kom bare an 2014!</p>ti, 10 dec 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/et-aar-mere-i-noerreportcentret.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/et-aar-mere-i-noerreportcentret.aspxGraffiti på VUC<p>Det er fortsat uvist om faget "Graffiti" fremadrettet bliver tilbudt på VUC i Holstebro, Struer og Lemvig? Én ting er dog sikker – Graffiti bliver en del af VUCs udtryksform i den nærmeste fremtid…<br />Det startede med et ønske om nyt udstillingsmateriel. Til det formål arbejdede vi med farvevalg, tekstformater, billeddogme og illustrationsform. Resultatet blev et markant udtryk, som VUC ønskede at arbejde videre med på alle skolens øvrige markedsføringmaterialer, interiørt samt eksteriørt på skilte og på biler mv.<br />Derfor arbejder vi i øjeblikket på en brandbook, som inddrager alle disse elementer i det samlede udtryk. Her bliver graffiti et gennemgående tema. I nogle tilfælde som staffage. I andre sammenhænge som det bærende element. – Så bliver der knald på VUC!</p>ti, 10 dec 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/graffiti-paa-vuc.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/graffiti-paa-vuc.aspxSkilte med gennemslagskraft<p class="p1"><span>Kellmann Skilte, som er sponsor-kollega med Proff Art i Team Tvis Holstebro, efterlyste en ide til eksponering i Gråkjær Arena i Holstebro. På den baggrund udarbejdede vi en ide, som på samme tid skulle tilføje skiltning en ekstra dimension – fra 2D til 3D – og skabe en umiddelbar visualisering af skiltebudskaber med gennemslagskraft. Med en "nedbryder-kugle" halvt på vej igennem arenaens betonvæg blev der sat en let tilgængelig visualisering på ordene…</span></p>ti, 10 dec 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/skilte-med-gennemslagskraft.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/skilte-med-gennemslagskraft.aspxOvervejer du at skifte spor?<p>Hvis du er træt af dit nuværende job eller er ledig, så kom job- og uddannelsmesse i Holstebro den 14. november. Uddannelsescenter Holstebro, Via University og en række andre af områdets uddannelsesinstitutioner, a-kasser og jobcentre står bag messen og Proff Art har udarbejdet kampagnen for messen, med temaet "Overvejer du at skifte spor", indholdende Logo, flyers, annoncer, tv-spot, <a href="http://www.job-udd.dk" target="_blank">website</a> og POS materiale.</p> <p><a href="http://www.job-udd.dk" target="_blank">Se websitet her</a> »</p>fr, 01 nov 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/overvejer-du-at-skifte-spor.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/overvejer-du-at-skifte-spor.aspxProff Art styler ungdommen<p class="p1">Proff Art har i samarbejde med Nørreport Centrets butikker stylet fire lokale børn i efterårets farver og trends. </p> <p class="p1">Tvillingerne Mimi og Hanna på 4 år og deres storebror Ludwig på 9 år, samt 17-årige Nanna blev stylet og klædt på i smart og moderigt tøj fra butikkerne i Nørreport Centret. </p> <p class="p1">Modeopslaget blev udgivet i Nørreport Centrets magasin "Efterår på Toppen" som udkom i forbindelse med børnenes efterårsferie.</p>fr, 25 okt 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/proff-art-styler-ungdommen.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/proff-art-styler-ungdommen.aspxForrygende start for nyt website<p>I samarbejde med journalist Claus Sonne har Proff Art lanceret et nyt eMagazine til dansk ungdomshåndbold: Ubold.dk. Sitet henvender sig til U10-U18-håndboldspillere, deres forældre, de frivillige trænere og ledere i klubberne. Et område som ikke tidligere har været dækket med gode og varierede historier fra hele landet – vel at mærke for både bredde og elite.<br />Siden starten, for blot 8 uger siden, har sitet haft over 100.000 besøgende og Facebooksiden har opnået næsten 3.000 likes, og er ligeledes blevet "godkendt" af DHF.</p> <p><a href="http://newsletter.proff-art.dk/t/r-l-nfuitl-l-b/">Besøg ubold.dk her<br /></a><a href="http://newsletter.proff-art.dk/t/r-l-nfuitl-l-n/">Besøg Ubold på Facebook og gi' os et "like" ;) </a></p>to, 03 okt 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/forrygende-start-for-nyt-website.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/forrygende-start-for-nyt-website.aspxProff Art styler stjernene<p class="p1">I forbindelse med Open by Night i Holstebro fredag den 30. august og ”Wellness på Toppen” i Nørreport Centret blev Team Tvis Holstebro spillerne Ida Alstad, Karoline De Souza og Jakob Green Jensen stylet fra top til tå i efterårets mode og farver af centrets modebutikker. Eventen var et tilløbsstykke for både håndbold- og modefans og var medvirkende til at gøre denne Open by Night til endnu en succes i Nørreport Centret.</p>to, 12 sep 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/proff-art-styler-stjernene.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/proff-art-styler-stjernene.aspxFokus på Bølgen<p>I forbindelse med den store Kulturfestival Bølgen, som ruller hen over Midt- og Vestjylland fra 18. august til 19. oktober har Proff Art produceret 3 tv spots, som vises på TV2 Midt Vest i perioden. Vi står endvidere for produktionen af Kulturspots arrangementsannonce i de lokale medier under festivalen.</p> <p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=JfdQko3eOdI" target="_blank">Se det første spot her</a></p>fr, 06 sep 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/fokus-paa-boelgen.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/fokus-paa-boelgen.aspxNyt syn i Vestjylland<p>Med sammenlagt 65 års erfaring med syn af biler er det særdeles erfarne folk, der står bag Bilsyn Vest, som 5. august åbner dørene i Ringkøbing, Skjern, Holstebro og Hurup. Proff Art har leveret den samlede markedføringspakke til den nye virksomhed, med website, papirline, gimmicks og b2b direct mails i forbindelse med åbningen. <a href="http://www.bilsynvest.dk" target="_blank">Besøg Bilsyn Vest her</a></p>on, 31 jul 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/nyt-syn-i-vestjylland.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/nyt-syn-i-vestjylland.aspxMed hjertet på rette sted<p class="p1">STS Biler/Toyota ønskede en profilbrochure til åbningen af et nyt bilhus i Herning. Den opgave løste Proff Art under Temaet: Med hjertet i Midt- og Vestjylland. Brochuren eksponerer STS Bilers 4 huse i Holstebro, Herning, Ikast og Lemvig, personalet, Toyotas store program til erhverv og private samt virksomhedens store engagement i det lokale sports- og kulturliv. Brochuren bruges også som udvidet visitkort i STS Bilers netværksaktiviteter. <a href="http://issuu.com/proffart/docs/profilbrochure_2013_issuu" target="_blank">Se brochuren her.</a></p>ti, 18 jun 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/med-hjertet-paa-rette-sted.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/med-hjertet-paa-rette-sted.aspxBygger på ny strategi<p class="p1">Proff Art arbejder i øjeblikket sammen med Jens Jensen – Murer, Entrepenører &amp; Tømrer A/S om et strategisk brush up af virksomheden. Proff Art står i den forbindelse for den kommunikative vinkel, såvel internt som eksternt. Projektet rulles ud i de kommende måneder og ventes at give virksomheden et nyt vækstfundament, hvor der lægges særlig vægt på kvalitet i alle led af den godt 125 år gamle Holstebro-virksomhed.</p>ti, 18 jun 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/bygger-paa-ny-strategi.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/bygger-paa-ny-strategi.aspxEndnu et år med NVLF<p class="p1">Sædvanen tro producerede Proff Art NVLFs årsskrift. 2012/13-udgaven blev på 36 sider, og fortalte – primært i billeder – om årets arrangementer, oplevelser og erfaringer i netværket med medlemmer fra Holstebro/Struer/Lemvig-området. Tryksagen blev omdelt til medlemmerne i forbindelse med NVLFs generalforsamling i Dublin den 23. og 24. maj 2013. Her årsskriftet her.</p>ti, 18 jun 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/endnu-et-aar-med-nvlf.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/endnu-et-aar-med-nvlf.aspxOver 1000 til Åben Musikskole<p class="p1">Holstebro Musikskoles Åbent Hus-arrangement var velbesøgt. Én af årsagerne til det, kunne tænkes at være Proff Arts markedsføring med plakater, annoncering, online-tilstedeværelse og en husstandsomdelt folder til alle kommunens husstande. Arrangement byder på hygge og musiksmagsprøver fra skolens elever og bands. Såvel de klassiske som de rytmiske.</p>ti, 18 jun 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/over-1000-til-aaben-musikskole.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/over-1000-til-aaben-musikskole.aspxOpgradering af Smith Knudsen<p>Smith Knudsen Advokatfirma, et lokalt advokatfirma, med kontorer i Holstebro og Struer har været kunde hos Proff Art i en årrække. Deres website havde nogle år på bagen, og kørte på vores ældre cms system. Advokaterne ønskede en opdatering af deres webdesign. I den forbindelse var det oplagt at løfte løsningen op på Umbraco platformen. Funktioner og indhold blev bibeholdt, sitet fik et nyt og friskt look og ikke mindst en mere søgemaskinevenlig struktur. <a href="http://www.smithknudsen.dk" target="_blank" title="Besøg Smith Knudsen">Se sitet her</a></p>to, 04 apr 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/opgradering-af-smith-knudsen.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/opgradering-af-smith-knudsen.aspxFru lund går online<p class="p1">Fru Lund er en modebutik for kvalitetsbevidste piger mellem 30 og 50. Den fysiske butik i Højbjerg ved Aarhus er nu kommet på nettet med hjælp fra Proff Art. frulund.com er i første omgang blot et website, men der arbejdes også på højtryk med en webshop, så butikkens mange faste kunder kan handle hjemmefra. Sitet er desuden leveret med et smart nyhedsbrevssystem med let modtageradministration og avanceret åbnings- og klikstatistik.</p> <p><a href="http://www.frulund.com/" target="_blank" title="Frulund.com">Se sitet her</a></p>ma, 25 feb 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/fru-lund-gaar-online.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/fru-lund-gaar-online.aspxKuffert fyldt med argumenter<p class="p1">Toyotas legendariske HiAce udgår. ProAce-modellen afløser den i sommeren 2013. For at undgå indehavere af udskiftningsklare varevogne disponerer til anden side, inden den kommer på gaden, bad STS Biler om en ide til en direct mail, som kunne formidle budskabet. Løsningen blev en værktøjskuffert fyldt med “spiselige” argumenter omkring den nye varevogns fordele og en række tilbud, der kunne holde den gamle varevogn kørende.</p>to, 28 feb 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/kuffert-fyldt-med-argumenter.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/kuffert-fyldt-med-argumenter.aspxMagasin som brobygger<p class="p1">DealHaus er en ny virksomhed og ny kunde hos Proff Art. <a href="http://issuu.com/proffart/docs/dealhaus?mode=window&amp;viewMode=doublePage" target="_blank" title="Læs magasinet">Første opgave var et trykt kundemagasin</a>. DealHaus formidler køb, salg, generationsskifte og kapital mellem virksomheder, og er en moderne “connection maker” på dette marked. Derfor døbte vi magasinet “Connector”, som skal formidle virksomhedens idegrundlag og bygge bro til modtagernes ønske om også at modtage DealHaus’ dialogskabende nyhedsbreve elektronisk.</p>to, 14 feb 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/magasin-som-brobygger.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/magasin-som-brobygger.aspxResponsivt website til MFRK<p class="p1">I forbindelse med en opgradering af Umbraco CMS til Museet for Religiøs Kunst ønskede museet at få implementeret et nyt design, samt få gjort sitet responsivt. Det vil sige, at sitet tilpasser sig den enhed, som den vises på, eksempelvis en smartphone. Sitet blev endvidere sprogversioneret til 2 sprog.</p> <p><a href="http://www.mfrk.dk" title="Se mfrk.dk">Se det nye site her</a></p>fr, 08 feb 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/responsivt-website-til-mfrk.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/responsivt-website-til-mfrk.aspxVinterferie på Toppen<p class="p1">Endnu en kampagne for Nørreport Centret er på gaden. Denne gang med gode tilbud og aktiviteter til børn og voksne i hele vinterferien i uge 7. Program og annoncering er denne gang en integreret del af Holstebro Onsdags Shopping-avisen, som lander i 45.000 postkasser i Holstebro og opland. Avisen bakkes på sædvanlig vis op af website, nyhedsbrev, skærme i centret, folie på indgangsdøre, plakater og selektiv annoncering i Lemvig.</p>on, 06 feb 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/vinterferie-paa-toppen.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/vinterferie-paa-toppen.aspxNyt site til Fonden Sparta<p class="p1">Det socialpædagogiske opholdssted Fonden Sparta har fået <a href="http://www.fondensparta.dk" target="_blank" title="Besøg Fonden Sparta">opdateret sit website</a> til Umbraco platformen. Sparta ønskede et nyt design, som skulle signalere en større organisation, lige som sitet ikke blot skulle appellere til både den professionelle beslutningstager, men også kommende beboerer. I samme omgang havde vi vores SEO-ekspert inde over løsningen. Proff Art implementerede endvidere en facebookside som en del af løsningen.</p>fr, 25 jan 2013 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/nyt-site-til-fonden-sparta.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/nyt-site-til-fonden-sparta.aspxProfil helt på plads<p class="p1">Team Tvis Holstebro påbegyndte ved sæsonstarten 2012/13 implementeringen af et nyt og opdateret design på alle medie-flader. Proff Art leverer hele den integrerede løsning. Det seneste - og sidste - skud på stammen, er klubbens profilavis. Det nye design giver profilen et stramt look, og de 43.000 modtagere får en in-your-face-oplevelse med det sort/hvide snit, det luftige design og kontrast billederne. Dermed er hele TTHs brandbook realiseret.</p>ma, 10 dec 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/profil-helt-paa-plads.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/profil-helt-paa-plads.aspxUnik detail succes<p class="p1">Positive detailhistorier – offline vel at mærke – hører til sjældenheder! Men Proff Art er involveret i en! Uge 48 kampagnen for Nørreport Centret i Holstebro manifesterer den udvikling, som centret har gennemgået de seneste 3 år med stigning i både kundetal og omsætning. Startugen på julehandlen gav +18% på kundetal i forhold til 2011. Julestartkampagnen er ude med 82.000 husstandsomdelte magasiner og bakkes op af TV, outdoor og netaktivitet.</p>ma, 10 dec 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/unik-detail-succes.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/unik-detail-succes.aspxNye rammer for Aarhus Efterskole<p class="p1">I samarbejde med designbureauet 365° i Aarhus, har vi netop leveret et <a href="http://www.aarhusefterskole.dk" target="_blank" title="Se websitet">nyt website til Aarhus Efterskole</a>. Efterskolen har primært fokus på musik, performance, kunst og idræt. Derfor var det vigtigt for skolen, at det var nemt at lægge lyd, billeder og video på sitet. Det løste vi med Umbraco CMS via integration med Youtube og SoundCloud. Aarhus Efterskole har dermed fået en solid – men også moderne og dynamisk webplatform, som kan udbygges løbende.</p>to, 18 okt 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/nye-rammer-for-aarhus-efterskole.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/nye-rammer-for-aarhus-efterskole.aspxKulturkalender på mobilen<p class="p1">Den ugentlige kulturkalender i de lokale ugeaviser – <a href="http://www.kulturspot.dk" target="_blank" title="Gå til kulturspot.dk">KulturSpot</a> – har udviddet horisonten med en QR-kode til en mobilformateret version af kalenderen, så brugerne altid har områdets kulturarrangementer lige ved hånden. QR–koden er implementret på den autogenererende annonceløsning, der er produceret af Proff Art, som også har leveret logo og webdesign til KulturSpot.</p>fr, 05 okt 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/kulturkalender-paa-mobilen.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/kulturkalender-paa-mobilen.aspx34 år på toppen<p class="p1">34 år! Nørreport Centrets fødselsdagsmagasin er netop dumpet ind ad 52.000 brevsprækker. Et lækkert magasin spækket med gode tilbud fra centrets butikker samt et superfedt fødselsdagsprogram med masser af underholdning for både store og små. Magasinet følges op af kundenyhedsbreve, website, slides på interne skærme, radiospots og plakater. Og skal vi overgå fødselsdagsugen fra sidste år, skal mere end 50.000 kigge forbi til en bid af fødselsdagskagen!</p>to, 27 sep 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/34-aar-paa-toppen.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/34-aar-paa-toppen.aspxIdeen om et hus i København<p class="p1">I samarbejde med Nordvestjysk Erhvervsråd, Nordvestjysk Lederforum og Odin Teatret har Proff Art eksekveret kommunikation og markedsføring omkring ideen med etablering af Det Nordvestjyske Hus I København, der er tænkt som en repræsentation i hovedstaden for det nordvestjyske område og dets mange forcer. Både for at tiltrække øget opmærksomhed, afsætte produkter og kommer tættere på de politiske beslutninger. Ved et arrangement fik deltagerne udleveret prospektet, som Proff Art har udarbejdet.</p>ti, 25 sep 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/ideen-om-et-hus-i-koebenhavn.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/ideen-om-et-hus-i-koebenhavn.aspxNyt design i spil<p class="p1">Med undtagelse af småjusteringer har Team Tvis Holstebros design grundlæggende været det samme de sidste 10 år. Det, kombineret med en teknisk bedaget website, satte ild i tanken om et helt nyt design på en helt ny webplatform. Dermed var der åbnet for den helt store makeover af klubbens grafiske identitet. Omdrejningspunktet blev et responsivt website, men der vil også være udløb til alle andre platforme. On- og offline. Proff Art løfter hele opgaven.</p>on, 12 sep 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/nyt-design-i-spil.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/nyt-design-i-spil.aspxSå ruller CeramicSpeed Sport<p class="p1">Som sidste led i udrulningen af CeramicSpeeds totalidentitet har Proff Art netop leveret en brochure til virksomhedens sportsafdeling, som primært leverer keramiske lejeløsninger til cykelsporten. Målgruppen bevæger sig fra krævende og kvalitetsbevidste motionister til den helt tunge ende af den professionelle cykelverden med Team Saxo Bank Tinkoff Bank, OmegaPharma QuickStep og Astana på toppen. Brochure og messedisplays blev leveret til EuroBike 2012.</p>ti, 11 sep 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/saa-ruller-ceramicspeed-sport.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/saa-ruller-ceramicspeed-sport.aspxNy energi til Vestforsyning<p class="p1">Med et ønske om et mere dynamisk og lettere administrerbart website med fokus på formidling af nyheder og driftstatus blev Proff Art bedt om at give et bud på en ny webløsning til Vestforsyning. Vestforsyning leverer el, vand og fjernvarme og håndterer spildevand for privat- og erhvervskunder i Holstebro Kommune. Opgaven kom i hus, og <a href="http://www.vestforsyning.dk" target="_blank" title="Besøg website">resultatet er nu online på vestforsyning.dk</a> (Foto: Jens Bach)</p>fr, 07 sep 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/ny-energi-til-vestforsyning.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/ny-energi-til-vestforsyning.aspxMed på noderne<p class="p1">I forbindelse med indvielsen af den nye øvesal på Holstebro Musikskole designede og producerede Proff Art en invitation med tilhørende semitransparent specialkuvert i plastic. Resultatet var en særdeles velbesøgt indvielse af det smukke hus på Musikskolen. Vi ønsker Musikskolen tillykke med det nye hus, og ser frem til mange spændende oplevelser i de nye omgivelser.</p>fr, 31 aug 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/med-paa-noderne.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/med-paa-noderne.aspxFantastisk forår<p class="p1">Team Tvis Holstebro har netop afsluttet den mest fornemme sæson i klubbens historie. Som den eneste klub i Danmark med begge ligahold i top-4, og endda med bronze til herrerne. Historierne som omkredser denne begivenhed, afslutningen på sæsonen, og et kig frem mod den kommende sæson, er indkapslet i klubbens seneste profilavis. Proff Art har tilrettelagt og prepress-produceret avisen, som omdeles til 40.000 husstande. </p>ti, 19 jun 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/fantastisk-foraar.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/fantastisk-foraar.aspxEt år med Nordvestjysk Lederforum<p class="p1">Nordvestjysk Lederforum har netop afholdt generalforsamling. I den forbindelse har Proff Art udarbejdet et årsskrift, som samler forummets aktiviter, arrangementer og events i ord og billeder. Proff Art har løbende produceret billeder og tekst, som er eksponeret på netværkets hjemmeside og så i sidste instans samlet op i denne 28-siders brochure, som er distribueret til medlemmer, relationspartnere og potentielle medlemmer.</p>ti, 19 jun 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/et-aar-med-nordvestjysk-lederforum.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/et-aar-med-nordvestjysk-lederforum.aspxEmballage til hele verden<p class="p1">CeramicSpeed, som leverer keramiske kugleleje-løsninger til en række ProTour-cykelhold, arbejder intensivt med opbygning af brand, distribution og salg gennem cykel-retailere verden over. Til det formål har Proff Art leveret ide og design til produkteksponeringen på såvel webfronten som til butikkernes SLATwall hangers. Løsningen er lavet i to emballage-størrelser, som med produkttilpasset skum kan kombineres til flere hundrede varianter.</p>fr, 01 jun 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/emballage-til-hele-verden.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/emballage-til-hele-verden.aspx125 år som entreprenør<p class="p1">Murer-, Entreprenør- og Tømrerfimaet Jens Jensen har opført mange af Holstebros markante bygninger, som Rådhuset, Museet, Kassernen, Færch Plast, Fjelstedhus, Krøyer Pedersens domicil, Musikteatret m.fl. Firmaet fejrer den 8. juni 2012 125 års jubilæum med reception og fest for hele virksomhedens berøringsflade. Tillykke! Proff Art har løst opgaven med logo-, bog- og dekodesign samt kommunikation omkring hele jubilæet.</p>to, 31 maj 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/125-aar-som-entreprenoer.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/125-aar-som-entreprenoer.aspxAnnoncering med kant<p class="p1">Mr. TipTop har øget markedsføringsindsatsen. Primært med annoncering i JyllandsPostens magasin-medier samt regionale magasiner, som henvender sig til et købedygtigt publikum med interesse i mode og personlig stil. Effekten af indsaten er markant og kan verificeres med øget kundesøgning og omsætningsfremgang på et niveau, som ligger langt over branchenormen. Proff Art står for ide, foto, produktion og medieformidling.</p>to, 31 maj 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/annoncering-med-kant.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/annoncering-med-kant.aspxGrafiske krøller<p class="p1">Salon Zig-Zax flyttede i større lokaler i Østergade, Holstebro. De nyindrettede lokaler gav masser af luft til personale og kunder. På 1. sal blev der indrettet en stuesalon, hvor kunder med hårtab som følge af medicinsk behandling eller sygdom kunne få personlig betjening i forbindelse med valg af tørklæder og parykker. Proff Art lavede salonens facader, en folder omkring stuesalonen og <a href="http://www.zig-zax.dk" target="_blank" title="zig-zax.dk">et nyt website</a>, som iøvrigt også er til mobilvisning.</p>to, 31 maj 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/grafiske-kroeller.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/grafiske-kroeller.aspxMobilløsning til Holstebro Cup<p class="p1">22.000 scorede mål, 4.200 håndboldspillere, 1.000 håndboldkampe. Der er nok at holde styr på, når HH90 i påsken afholder Danmarks største internationale ungdomsturnering, Holstebro Cup. I år leverede Proff Art en <a href="http://m.holstebrocup.dk" target="_blank" title="Gå til webapplikationen">mobil webapplikation</a> til at overtage den analoge løsning på stævnekotoret. Dermed fik spillere og trænere al information direkte i hånden ude i hallerne. Resultatet blev 23.000 sidevisninger, bedre overblik og store tidsbesparelser.</p>ti, 10 apr 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/mobilloesning-til-holstebro-cup.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/mobilloesning-til-holstebro-cup.aspxUnder Klippen redesignet<p class="p1">Restaurant Under Klippen er blevet “frisket op”. Nye farver, nye møbler og ændret indretning giver gæsterne et lysere og mere imødekommende indtryk. Ændringer som restauranten også ønskede skulle komme til udtryk på et responsivt website, i annonceringen og et newsletter. Det nye design arbejder med indretningens farvevalg, et mere “moderigtigt” udtryk og et logo, som gør opmærksom på de nye muligheder; GOURMET, LOUNGE og SELSKABER.</p>to, 22 mar 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/under-klippen-redesignet.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/under-klippen-redesignet.aspxToolbox til Everhorse<p class="p1">Everhorse er en online-virksomhed med køb og salg af heste på ni sprog. Men fra tid til anden stilles der også krav om offline markedsføringsaktiviteter. F.eks. i forbindelse med hingstekåringer, shows og stævner samt i relevante hestemagasiner og -sites. For at strømline og effektivisere produktionen af materialer til disse medier har Proff Art leveret en fuldstændig toolbox, således Everhorse.dk - inhouse - hurtigt og effektivt kan producere materialet.</p>on, 21 mar 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/toolbox-til-everhorse.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/toolbox-til-everhorse.aspxDobbelt op på talenter<p class="p1">Proff Art fik til opgave at lave grafisk identitet og <a href="http://www.mgkmidtvest.dk" target="_blank" title="MGK Midtvest">website for MGK Midtvest</a>. Websitet skulle “lokke” kommende elever, være et samlingssted for nuværende og give forældre svar på spørgsmål om MGK. Sitet blev integreret med facebook og youtube, og indhold fra de eksterne kilder blander sig med CMS-indhold fra skolen på en forside, der layoutes “automatisk”. MGK er en del af <a href="http://www.talentakademi.dk" target="_blank" title="Dansk Talentakademi">Dansk Talentakademi</a>, som også faldt for den dynamiske løsning.</p>fr, 03 feb 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/dobbelt-op-paa-talenter.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/dobbelt-op-paa-talenter.aspxMobilkampagne til STS-biler<p class="p1">Toyota Aygo = 30 kroner pr. dag. Det åbner helt nye afsætningsmuligheder; Ex. ny bil til studerende, som så kan skifte cykelturen i regn og slud ud med en lille, miljørigtig bil? Proff Art har leveret artwork til et cykelsædeovertræk, som skal distribueres - by hand - til alle cykler i cykelstativer udenfor landsdelens uddannelsesinstitutioner. På sædeovertrækket er der en QR-kode, som linker til <a href="http://m.30prdag.dk" target="_blank" title="Se mobilsitet">et mobilsite</a>, der displayer Aygo-konceptet og kontaktdata til STS-sælgerne.</p>fr, 20 jan 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/mobilkampagne-til-sts-biler.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/mobilkampagne-til-sts-biler.aspxFacade til ny virksomhed<p class="p1">Efter en årrække som direktør i byggebranchen valgte Claus Lorentzen at gå solo med Outer A/S. Visionen med Outer A/S er at blive den foretrukne partner inden for alu-facade-branchen. En vision der skal realiseres ved, at byggeaktørerne betragter Outer A/S som markedets bedste på kvalitet, levering og styring af opgaver. Proff Art har hjulpet Outer A/S frem til den grafiske finish på virksomhedens identitet og website.</p>on, 18 jan 2012 12:00:00 GMThttp://www.proff-art.dk/nyheder/facade-til-ny-virksomhed.aspxhttp://www.proff-art.dk/nyheder/facade-til-ny-virksomhed.aspx